>Yardım istediğim tepsinin son hali.

>

Sprey vernik yüzünden bozulan tepsimi hatırlarsınız hatırlamadınız mı? tık tık düzeltmek için neler neler yaptım yok olmadı. En sonunda maket bıçağı ile güzelce kazıdım sonra zımpara ile kazıdım, iki kuruşluk tepsiye uğraştımda uğraştım, inat ettim bir kere🙂 daha önce kek fanusunda kullandığım peçeten renkli fotokopi çektirdim,  ve tepsimi bu hale getirmeyi başardım🙂 nasıl olmuş?

bu tepsine sır vernik denemesi yaptım, sevdim ben sır verniği cam gibi çok güzel yanlız uygularken eşimden yardım aldım, fön makinasını tuttu yoksa çabuk donuyor birde 10 dakika içinde uyglanması gerekiyormuş
This entry was posted in ahşap tepsi, beyaz, beyaz gül, filiz kenar. Bookmark the permalink.

25 Responses to >Yardım istediğim tepsinin son hali.

  1. Sedo kız says:

    >bu gün aklıma geldi "acaba ne yaptı"diye düşündüm,bu da gayet güzel olmuş,güzel günlerde kullan…

  2. lolipu says:

    >helal olsun, azmin elinden hiç bir şey kurtulmaz:))))çok güzel olmuş bu haliylede:))

  3. RENGARENK says:

    >arkadaşım düzeltme tepsin güzel görünüyor ama eskisinin deseni çok hoştu.olsun diğeriyle takım olmuş güle güle kullan canım…

  4. >Elinize sağlık çok güzel olmuş. Bende de bir kutu var yap boz oldu resmen. Zımparalamak tan kutu kalmayacak neredeyse. Sır vernik çok güzel duruyor fakat uygulaması beni çok zorladı. Eşimle beraber yapmaya çalışsak da çok zorlandık. Çok çabuk donuyor beceremedik diyebiliriz yani. Siz nasıl uyguladınız sır verniği? Bir de bir şey daha soracağım🙂 peçeteyi yapıştırınca etrafında buğulu bir iz oluşuyor ve o kısımlara boya gelince sanki peçeteyi kestiğimiz yerlerin izi belli oluyor gibi, yada benimkiler de öyle oluyor bilmiyorum:) Bu konuda verebileceğiniz bir tavsiye olursa sevinirim. Sevgiler.:)

  5. Gulos says:

    >Yine çok güzel bir çalışma olmuş.Eline sağlık canım.

  6. hobivakti says:

    >Ama buda harika olmuş. :)Çok beğeniyorum ben yaptıklarını. Ellerine sağlık. Kek kalıbına takım olmuş.

  7. hobivakti says:

    >Dün hamur kabartma bişey yapacaktım. Hani hamurumda var demiştimya. Hayal kırıklığına uğradım resmen.Döne dolana eberhardfaber efaplast light hamur aramıştım ve en sonunda buldum diye sevinmiştim. marka aynı ama light yerine holzy yazıyordu. Adam bana Almancası olabilir demişti bende inandım tabi. Dün bi heves açtım. Ama bu hamur beyaz ama çamur gibi bişeydi. Hamuru açarken parçalanma oluyor çok sert ve üzerine dekupaj yapıştırıp keseyim dedim keserken düzgün kesilmiyor. Parçalanıyor. Sanırım bu farklı.Creall do dry diye bir markadan bahsedilmişti ondanmı senin ki?Nasıl bişey hani çocukların oyun hamuru oluyorya o kıvamda mı?

  8. Şehnaz says:

    >filizcim tepsinin eski halinde ben sarı lekeler göremedim belki resimdendir…ama bildiğim kadarıyla bende kursa gidiyorum..ahşapta beyaz boyayı pek kullanamıyorlar..genellikle krem rengi..çünkü verniklenince sararma oluyor dediler….ama yine de bir çaresi olduğunu düşünüyorum..o kadar çok beyaz obje varki…bence tepsinin yeni hali çok güzel olmuş..ellerine sağlık..

  9. meralhobiart says:

    >Azmin elinden ne kurtulur, ellerine sağlık. Güle güle kullanın.

  10. Filiz says:

    >Seda kız, Valla işteyaptım birşeyler değmezdi bu kadar uğraşmaya ama, verniktenten sonra neler yapılabilir öğrenmiş oldum :)Lolipu, :)) çok teşekkür ederim, açık renk olduğu için koyu rengi vurunca kapandı :)))Rengarenk, hiç sorma eskisi benim için çok önemliydi aslında uzaktaki bir arkadaşımdan gelmişti o peçete, çok öezerenk yapmıştım, en son vernik mahvetmişti😦

  11. Filiz says:

    >Küçük beyaz ev, Önce çok teşekkür ederim, sır verniği bende ilk kez denedim, ama bei hiç zorlamadı çokda sevdim :)Sır verik bildiğin gibi kutudan iki şişe halinde çıkıyor, ben ikisindende aynı ölçüde bir kaba aktarıyorum, fırçamın sapı veya başka bir çubukla çok hızlı ya da çok yavaş olmadan köpükler oluşmayacak şekilde 5 dakika karıştırdım buna dikkat et sabırsızlanıp 3 dakikada bırakma bu önemliymiş, sonra uygun bir fırçayla objeye sürüyorsun, kış günlerie olduğumuz için çok çabuk donuyor, yazdığım gibi eşim fırçsyı sürdüğüm yerlere bitirene kadar fön makinası tuttu, bunun haricinde farklı birşey yapmadım, birde sürdükten sonra hava kabarcıkları kalabilir onları toplu iğneyle patlatmayı unutma, birde biliyorsundur, sır verniğe kullandığın fırça bir daha kullanılmyor çöpe yani😦 pete yapıştırmaya gelince ben peçeteyi yapıştırdıktan sonra etrafındaki tutkalları fırçamı tüy gibi hafif kullanarak objeye sanırım sen camdan bahsediyorsun yediriyorum, birde camda uyguluyorsan peçeteki yapıştırdıktan sonra boyadan korumak için iki kat tutkal sürüyoruz bunu sadecece peçetelerin üzerine değil tüm yüzeye sür, o zaman o buğulu kısımda olmuyor, ben öyle bir sorun yaşamadım, umarım yardımcı olabilmişimdir. baktımda bir post konusu kada yazmışım :))))

  12. Filiz says:

    >güloş, canım çok teşekkür ederim, kızını ve seni öpüyorum xxxHobi vakti, bende nurcan bugün yarın ekler yaptıklarını diye bekliyordum😦 satıcılara malesef hiç güven olmuyor, hiç dikkate almam ben onların söylediklerini satmak için bin türlü yalan söylüyorlar😦 yazık olmuş ben Creall do dry kendinden kuruyan hamur kullanıyorum, evet çocuk oyun hamuruna benziyor sadece birazık daha sert kullanmadan önce elinde biraz yoğur birde kullanmadığını hemen sarıp hava almayacak çekilde sakla yoksa kuruyor, sabırsızlıkla yapacaklarını bekliyorum🙂

  13. Filiz says:

    >Şehnaz, yapma ya ama ben beyazı çok seviyorum nasıl yapıcaz😦 bir mobilyacıya verip vernikletirim bende :)) acaba mat vernik uygulasakta aynı şey olur mu? ya bunu hocalarıa sorarmısın bunur yolu olmalı:( tepsimi beğenmenne sevindim teşekürler :)meralhobiart, evet gerçekten azmettim eşim bırak iki kuruşluk tesiye on kuruş masraf ettin dedi ama olsun düzeltim mi? düzelttim :))

  14. >Ben de sana geldimm :))) ve tepsiye bayıldımm🙂

  15. Filiz says:

    >Selin ergeçer, hoşgeldin🙂 her zaman beklerim, beğendiğine sevindim sevgiler…

  16. >Her ne kadar beyaz halini daha çok beğensem de, yeni hali de hiç fena değil. Önemli olan içine sinerek kullanman. Öbür türlü o sarılıklar hep gözüne takılacaktı. Ellerine sağlık. Beyaz obje boyadığında su bazlı vernik kullan. Sprey vernikleri renkli objelerde kullanırsın. Ben beyaz bir kase boyamıştım, onu su bazlı vernikle vernikledim, hiç sorun yaşamadım. Bir de henüz araştırma aşamasındayım ama, su bazlı vernikle vernikledikten sonra, üzerine diğer vernikler yapılırsa (sprey veya yat vernik) sararma olmuyormuş. Dediğim gibi henüz denemedim. Ben de geçen gün sır vernik, 100kat vernik aldım. Hadi hayırlısı:)

  17. Didem says:

    >Biraz uğraştırmış ama iyi kurtarmışsın tepsiyi. Eline sağlık bu hali de çok güzel olmuş. Sevgiler..

  18. Filiz says:

    >Marifetli peri,serapcım bende beyaz halini çomiştim ama ne yaptıysam olmadı,o sarı hali çok fenaydı.bende beyaz şeyler yapmayı seviyorum nasıl olacak bu iş bakaım🙂 bir dahaki sefere bende su bazlı vernik kullanıcam inşallah bir sorun çıkmaz senin yaptıklarınıda sabırsızlıkla bekliyorum sevgiler..Didem,Hiç sorma oldukça uğraştırdı🙂 çok sağol sevgiler…

  19. evcilik says:

    >güzel bir dönüşüm olmuş,ellerine sağlık..sevgiler.

  20. GÖNÜL says:

    >sevgili filiz çok güzel olmuş ellerine sağlık:)

  21. zeynep says:

    >Merhaba,blogunuz yaptıklarınız hepsi ama hepsi çok güzel..sevgilerimleZeynep..

  22. yasmin says:

    >bazen oluyor böyle bozulmalar..iyi kurtarmışsın ellerine sağlık güzel olmuş..:)) sayfamı ziyaret ettiğin içinde teşekkürler sevgiler..

  23. Sevil says:

    >bence gayet hoş olmuş emeklerine sağlık inan hayreanım böyle şeylşeri beceren sizleri gördükçe ben yapamam hiç beceremem :))iyi günlerde kullan tatlım sevgilerimle

  24. Filiz says:

    >Evcilik, Çok teşekkür ederim :)Gönül,Çok teşekkür ederim, sevgiler xxxSevgili zeynep,bloguma hoşgeldiniz, beğendiğinize çok sevindim,sevgiler.Yasmin, sizde benim sayfama hoşgeldiniz, yaptıklarınızı çokbeğendim sizi merakla akip edenlerde olucam :)Sevil,çok teşekür ederim, aramıza hoşgeldiniz,becerilmeyecek birşey yok , yapmak isterseniz, eminim çok güzel şeyler yapabilirsiniz, sevgiler…

  25. gulosveannesi says:

    Merhaba filiz,
    Nasılsın?

Leave a Reply

