>Ben bu kek kalıbına bayıldım.

>

Kek kalıbım sonunda bitti ben sonuçtan çok memnunum, sizdende iyi notlar olırsam ohh değmeyin keyfime🙂

Şişe boyamayı çok seviyorum, yeni aldığım sprey vernikle, verniklendi. Arkadaşlar   folkart hiç sorun çıkartmıyor ama biraz pahalı, elma turtalı şişem yeni hamur kabartma yaptım, nasıl olur dedim ama fena da olmadı.

This entry was posted in beyaz gül, cam boyama, cam kavanoz boyama, filiz kenar, kek kalıbı, pasaj, peçete dekupaj. Bookmark the permalink.

21 Responses to >Ben bu kek kalıbına bayıldım.

  1. Sedo kız says:

    >Ben'de bayıldım🙂

  2. GüZeLCe says:

    >yaa nası yaptn çok güzel olmşş kıskandm :))ellerine sağlık..

  3. OZLEM ANNE says:

    >filiz ben bunu kek zannettim :)))))) kek koruyucusuymus:) kelime bulamiyorum muthis guzel olmus … ben buna talibim, siparisi simdiden veriyorum :))) SATILDI !!

  4. OZLEM ANNE says:

    >ayrica siseler cok guzel xxxx sadece fikir ustlerine portakal suyu , yada visne suyu yazma sansin varmi dekorlarin yani sira , bolece masada cok sik olabilir.

  5. Hobivakti says:

    >Oy oy oy. :)Ne deyim, aştın kendini. Helal olsun. Bende buna bayıldım. Fevkeladenin fevkinde olmuş. :))Eline emeğine zevkine sağlık. :)Şimdi sorarım sanaa, kapak kısmındaki peçetenin üstüne beyaz sürdünmü? yoksa direk her tarafınamı kahverengi sürdün?Birde kahveye boyamadan önce fırça püskürtme mi yaptın?

  6. >gerçekten hepsi birbirinden güzel ve zevkli olmuş.ellerine sağlık….

  7. kAnAviÇecİ says:

    >çok çok çok güzeller.bayıldım.ellerinize sağlık…

  8. >Benden hepsine 1o tam puan:)Ellerine sağlık.Ben yapamıyorum bu ara yatılı misafirim var. Bunları görünce, ellerim kaşınıyor:)

  9. Filiz says:

    >sedo kız, çok teşekkür ederim :)Güzelce; teşekkür ederim :)Özlemcim, haklısın aslında ben kek kalıbı yazmışım, aslında kek koruyucusu :)))) can benim çok sevindim beğendiğine, daha güzellerini yaparım sana, mayısta gelin kek koruyucun hazır🙂 evet güzel fikir aslında olur tabi, ama okan'dan yardım almak lazım o photoshop'u daha iyi kullanıyor, iyi saatlerini yakalarsam yaptırıcam :)))

  10. Filiz says:

    >hobi vakti , yapma nurcanım ya… şımarıcam bak şimdi :))) eyvallahhh.Evet kapaktaki peçetelerin altına beyaz sürdüm, sonra yine beyaz boya ile püskürtme yaptım güzelce kuruyunca kahverengi ile boyadım.emelden.blogspot.com, çok teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim, sevgiler…Kanaviçeci; bende senin yaptıklarına bayılıyorum : teşekkür ederimMarifetli peri; serapcım, çok sağol ohh şimdi keyiflendim 10 puanı aldım :)) misafirler gidince başlarsın inşallah, ben senin yaptığın herşeyi çok beğeniyorum öpüyorum

  11. meralhobiart says:

    >şişeler ve özellikle kek tabağı çok güzel olmuş, bayıldım doğrusu, ellerine sağlık.

  12. Gulos says:

    >Çok şık olmuş.Mutfağından bir kaç karede bunları çeker misin?

  13. SYB says:

    >Çok çok çok güzel olmuş. Benden de yıldızlı 10.

  14. Gök says:

    >kek kalıbı çok hoş olmuş şişeler de öyle süper🙂

  15. sJ says:

    >bunların hepsi harika!ne kadar becerikli ve yaratıcısınsamimi söylüyorum böyle orjinallerini hiç görmemiştimellerine sağlık, izlediklerimdesin, sevgiler🙂

  16. Filiz says:

    >Meralhobiart; siz beğendiysenine mutlu hocalarımızdan iyi not almak çok güzel teşekkür ederim :)Güloş; canım aslında mutfakta çekicektim ama güneş terste olduğundan çekemedim çektiğim kek koruyucusu cam olduğundan aynı gibi oldu🙂 başka sefere inşllah :)SYB; çok teşekkür ederim yaşasınn :))sJ, çok incesin teşekkür ederim, bende seni izlemeye aldım, övgülerin için çokkk teşekkür ederim, şımardımmm :))

  17. >Nasıl ince bir maharet böyle yaaa…bayıldım ben bu güzelliklere.emeğine sağlık..

  18. GÖNÜL says:

    >sevgili filiz çalışmaların harika canım resmi gönderdim aldın mı:)

  19. SerpiL says:

    >ne cevherler varmış yahu sende.kek kalıbına bende bayıldım.

  20. Özlem says:

    >çok şık olmuş bayıldım…

  21. >Ay cok guzel olmuslar.. bende bayildim.. folkart sprey vernik markasimi. benim bulundugum yerde yok o marka. kac kat sprey vernik yaptin acaba ? sikir sikir olmuslar.. nefis…

Leave a Reply

