>Ben bu şişeleri çok sevdim

>

Daha öncede bu şişelerden yapmıştım, bakınız ama kırmızı olana sadece resim yapıştırmıştım, bunda hamur kabartma uyguladım.
Önce şişeyi güzelce yıkayıp kuruladım.
Sonra enamels boya ile 4 kat boyadım ve kuruduktan sonra 100 derece, 40 dakika fırınladım.
A3 kağıda çıktı aldığım resimleri kesip hazırladım.
hamurumu açıp resimlerin arkasına dekupaj tutkalı sürüp, hamuruma yapıştırdım.
 Resimleri yapıştırdıktan sonra merdane ile hafifçe bastırarak üzerinden geçtim.
Kenarlarından düzgünce kestim, arkalarına dekupaj tutkalı sürüp şişeye yapıştırdım.
En son resimlerin üzerine 2 kat tutkal sürüp bitirdim.
Henüz verniğini atmadım, tepside yaşadığım kötü olaydan sonra çok çekiniyorum🙂
 ama korkunun faydası yok bu vernik atılacak🙂

Bu şişeyi çok beğendim o yüzden bol bol fotoğrafını çektim, özellikle üzerindeki lavanta demeti ve pizza yapan aşçıya bayıldım.

Burdaki minik saksıyı eura flora’dan almıştım, burda bahsetmiş ama fotoğraf ekleyememiştim. Saksının üzerindeki yapraklı dallar aslında yok ben çok boş göründü için fotoğrafa picasa da ekledim🙂 uzun zamandır, aldığım en güzel şey olduğunu düşünüyorum ve beni çok mu etti komik gelebilir ama baktıkça ya iyiki almışım çok güzelmiş diyorum🙂 Fiyatı da çok uygundu yanlış hatırlamıyorsam 6.50 TL olması lazımdı.

This entry was posted in beyaz gül, cam boyama, filiz kenar, hamur kabartma, hamur kabartma yapılışı, hamur kabartma yapımı, lavanta, meyve suyu şişesi. Bookmark the permalink.

13 Responses to >Ben bu şişeleri çok sevdim

  1. Gulos says:

    >Çok güzel olmuş.BEn de biriktirdim bu şişelerden yazın hayat kurtarıcı olabiliyor. Buz dolabımı bu şekilde renklendirmek güzel olurdu doğrusu.Eline sağlık.

  2. hobivakti says:

    >wooooowww harikasın. Bayıldım buna ben. :)Boyutlu çalışmalara hayranım hatta hamurda buldum ama bir türlü başlayamadım. Kutu üzerine çalışmayı düşünüyorum. Kutu hazır, boya hazır, hamur hazırdaaaaaa güzel dekupaj kağıda ayarlayıp yapmak istiyorum. Güzel de olsun istiyorum. Ama bir şeye çok özen gösterirsin aksine o kadar kötü olurya ondanda korkuyorum. :))Artık kolları sıvayıp, arşivime attığım yüzlerce dekupajdan seçim yapma zamanım geldi benim. :)Bu arada tepside yaşadığın vernik sorunu belkide verniğin bozulmuş olduğundan kaynaklanıyor olabilir. Yeni bir vernik al. Sıkmadan önce bir kaç dakika çalkala. Uzaktan sık. Kurudukca diğer katları sık. Şimdiye kadar çok vernikleme yaptım hiç bir sorun yaşamadım. Elindeki sprey verniği kullanma.

  3. Regina says:

    >This is beautiful!

  4. OZLEM ANNE says:

    >tek kelimeyle "harika" olmus, senin mutfak rengarenk olmustur :))

  5. Filiz says:

    >Güloş; hacercim evet bende çok kullanıyorum bu şişeleri özellikle kışa hazırlık olsun diye domates sosu saklıyorum🙂

  6. Filiz says:

    >hobi vakti; nurcan canım çok sağol, siz beğenince çok mutlu oluyorum🙂 sende herşey hazırmış bence hemen yap çok zevkli, sen bir tane yapsan, peçete yapmak istemezsin, hamurda çok keyifli :)Nurcancım resim işi çok zor bendede yüzlerce resim var ama çözünürlerini 1.ooo pixcel ve üzeri olması lazım, böyle resimlerde çeşit bulmak çok zor, keşke bununla ilgilenen bloglar arada resim paylaşsalar, resim günleri mi düzenlesek :)) valla ne güzel olur haftanın bir günü herkes resim paylaşsa :))Ksinlikle bu verniği kullanmıcam, yenisinini alırım artık,inşallah bu sefer sorun olmaz🙂

  7. Filiz says:

    >Regina; thanks :)Özlemcim, sağol canım, yok valla benim mutfakta henüz hiç yok, yaptıklarımın hepsi satıldı :))

  8. hobivakti says:

    >Günaydın. :)Tarafımdan mimlendin. :)http://hobivakti.blogspot.com/2011/02/yeni-bir-mim.html

  9. >canım MAAŞALLAH .ne güzel şeyler yapmışsın.keşke benim de elimden böyle güzel şeyler gelseydi de yemek dışında yazabilseydim:)ellerine sağlık..çok güzel olmuş..

  10. >Ben de çok sevdim:) Ellerine sağlık canım. Çok çok beğendim. Ece de yapmıştı süt şişelerinden. Du bakim, benim de bu şişelerden olacaktı bir yerlerde:)Bu işlerle uğraşanlar birbirinden resim isteyebilirler bence. Yani nasıl birşey istediğinizi söylerseniz ben göndermeye çalışırım arkadaşlar. Blogumda yayınlayamam çünkü linkini de vermem gerekir diye düşünüyorum. Üstelik, blogumda bu kadar büyük resimler yayınlarsam, kotamı da doldurmuş olurum. Bu sizin için de geçerli. Ama bulduğumuz güzel resimler paylaşan siteleri birbirimize haber verebiliriz. Ya da bir web albümü oluşturabiliriz. Bu konuyu araştırmam lazım:) Yoksa hepimiz paylaşmayı seviyoruz…

  11. Filiz says:

    >pericim; ben bu resim için bir şeyler düşünüyorum aslında, bizim gibi olan bloglarla kararlaştırıp resim paylaşma günlerimi düzenlesek🙂 cidden hep blogların tanıtımı olur hemde resimler paylaşılır her hafta bir blog resim paylaşsın süper olur dimi😀

  12. sJ says:

    >byeaz gülcüm bilmiyorum böyle bir düşüncen var mı ama bence mutlaka kendi mağazanı açmalısın. bunlar gerçekten çok orjinal ve güzel el emeği ürünler.çok çok beğendim.

  13. >çooook güzel ve şık olmuş bunlar gerçekten…Neden satılmaz ki böyle şeyler…Gerçi el emeği göz nuru olunca daha bir kıymetli ve güzel oluyorlar ama herkeste yapamıyorki böyle şeyler…😦

Leave a Reply

