>Tepsime yardım lazım :)

>

Bu tepsiye başlarken çok güzel olsun istedim çok özendim, benim böyle itina gösterdiğim şeylerin başına mutlaka birşeyler gelir, yine aynı şey oldu, boyadım, peçetesini yapıştırdım, verniklerken olan oldu. İkinci kat verniği atarken vernik aynen paslı su gibi aktı, sarı sarı lekeler bıraktı, fotoğrafta pek belli olmuyor,bunun neden olduğunu bilen varmı?😦 şimdi tepsiyi nasıl kurtarabilirim onun derdine düştüm, tecrübeli arkadaşların önerilerini sabırsızlıkla bekliyorum. Hiç bir şey yapamazsam, enalmes kapatıcı ile her yerini baştan kapatsam olur mu acaba? ne dersiniz.

This entry was posted in ahşap tepsi, beyaz gül, filiz kenar, peçete dekupaj. Bookmark the permalink.

19 Responses to >Tepsime yardım lazım :)

  1. Sedo kız says:

    >Merhaba,tepsi enfes olmuş,ellerinize sağlık ve de görüntüde bir sorun göremedim ben,sprey vernik mi kullandınız ??

  2. >Benim en çekindiğim şeylerden biridir vernik. Sanırım sprey vernik kullandın. İyice çalkalamak gerekiyor önce. Bir de aynı markayı alsan bile böyle şeyler olabildiğini okumuştum. Açık renkli objelere vernik atarken, önce arkasında denemekte yarar var.Ama senin sonradan gelmiş renkli vernik. Gerçekten üzücü. Fotoğrafta belli olmuyor aslında, çok güzel bir tepsi olmuş. İnşallah bir yolu vardır.

  3. hobivakti says:

    >Dediğin gibi fotoğraftan anlaşılmıyor. Ne verniği kullandın ki?Su bazlı vernik kullanmadın mı? Aklında olsun, açık renk objeleri verniklerken yat vernği kullanma, sararma yapıyor. Koruyuculuk açısından daha iyi ama açık renkte sorun yaşanıyor maalesef. Ayrıca tepsi çok güzel görünüyor. Keşke sararma olmasaydı.😦

  4. Filiz says:

    >Sedo kız; evet aradaşım ya sprey vernik kullandım, çok yakındanda çektim fotoğrafta belli olmayan bir sarılık yaa, sanki sarı su gibi, olan oldu artık🙂

  5. Filiz says:

    >Serapcım; evet ya bende hep korkarım herşey bitmiş, işin sonuna gelmişsin, ufacık bir hata herşey bitiyor😦 evet sprey vernik kullandım ben folk art'ın sprey verniğini kullanıyordum, bu sefer rich marka aldım, aslında çalkaladım, ilk sıktığımda gelmedi sarılık sonradan geldi, folkart ta hiç böyle bir sıkıntı yaşamamıştım, altığım yerden bu markayı değiştirsem mi🙂 haklısın önce arkada denemek lazım ama dediğim gibi bende bir süre sonra sarılık geldi. Ne yapsam bilmiyorum ama enamels kapatıcı ile üstünden geçsem tekrar işlem yapsam mı diye düşünüyorum, zımparalamaktan kolay olur🙂

  6. Filiz says:

    >hobi vakti; nurcancım, ben sprey vernik kullandım, bende burdan bakınca güzel görüyorum, ama birde yakından görsen, bir köşesinde oldu😦 sen ne kullanıyorsun tepsilerde? birde cam'a içtenden peçete yerine resim yapıştırmayı denedin mi? ben denemeyi düşünüyorum sonuç nasıl olur merak ediyorum:)

  7. fidoş says:

    >acaba çok yakından mı sıktın sprey verniği?sanırım en az 20 cm uzaktan sıkman lazım ve çok bol sıkmak yerine,bir kaç kez az az sıkıp kurusun,daha iyi oluyor böyleben de beğendimgüle güle kullan

  8. Sedo kız says:

    >filiz inan güzel görünüyor,bir sorun yok gibi.Sprey vernik uzaktan kullanılmalı ve tepsi yatay değil dikey tutulmalı,zımpara yapmayı denedinmi,iki kat vernik attıysan kağıt zımpara fazlalığı alabilir…

  9. Filiz says:

    >Fidoş ; bu haliyle kullanmam imkansız kirli gibi duruyor, bakalım düzeltebilirsem inşallah🙂 kırmızı şişedeki resimler bir önceki postumda var paylaşmıştım, resmin üstüne tıklayın açılınca zoom işaretiyle tekrar tılayın orjinal boyutunda kaydedebilirsiniz.

  10. Filiz says:

    >sedo kız; ben tepsiyi yatak tuttum, bunu öğrendiğim çok iyi oldu, bir dahakinde dikkat ederim, zımpara yapmayı denemedim, evet 3 hatta3 kat attım, hemen şimdi denicem çok sağol, inşallah kurtarırım🙂

  11. hobivakti says:

    >Ben tepsilerde, eğer tepsi koyu renkse koruyuculuk açısından daha iyi olduğu için yat verniği kullanıyordum. Biraz açık renk olanlarda ise yat verniğini tinerle inceltip yapıyordum. Açık renklerde su bazlı vernik kullanmakta fayda var. Kuruduktan sonra bir kaç kat vernikleki, koruyuculuğu artsın. Eğer kullanacağın bir tabağa peçete yapıştıracaksan ve eğer şeffaf cam tabaksa arkasından yapıştırmayı tercih et bence. Sonuçta boyanıyor, vernikleniyor… Ama porselen gibi şeffaf olmayan tabaksa mecburen içten boyanmalı.🙂

  12. >Tepsini kurtarmanın yolu peçete renklerinde kenarlara yuvarlak fırça ile tamponlama boya gir,koyu renk olmasın açık tonlarda çalış gayet güzel olurbizede oluyor böyle çaresini bulduk. Sevgiler,

  13. Filiz says:

    >Hobi vakti; çok sağol bundan sonra kısaca açık renklerde su bazlı vernik kullanıcam, ben öyle tinerle inceltmeyi falan tutturamam siz kursa gitmişsiniz ben öyle sizlere baka baka yapıyorum birazda acele acele yapıyorum, biran önce bitsin, nasıl olucak diye🙂

  14. Filiz says:

    >meral sanatevi; ama ben vernik sürdüm, üstüne boya tutmaz, vernik sürmeden olsaydı dediğiniz olurdu,ben mi yanlış biliyorum? bunu öğrendiğim çok iyi oldu, bende kurtarılacak çok iş çıkar :))

  15. Gulos says:

    >Çok güzel görünüyor filizcim.Ahşap boyamadan pek anlamam ama iş yerinde öğlenleri bir kurs olmuştu ozaman ben de posta kutusu boyamıştım.Rengini çok beğenmediğim için üzerine koyu bir vernik attırmışlardı .Eskitme gibi olmuştu.Ama şimdi verniğin adını hatırlayamıyorum😦 .Umarım kurtarırsın çok şık görünüyor çünkü..

  16. OZLEM ANNE says:

    >uzuldum canim, burdan cok guzel gorunuyor ..

  17. Anonymous says:

    >Merhaba tepsideki deseni çok beğendim.Hatta bugün tepe home da aynı tepsinin melamin olanını gördüm.Siz peçetemi dekupaj deseniylemi yaptınız ?Peçeteyse markasını dekupaj desense nereden temin ettiğinizi yazar mısınız?Bütün çalışmalarınız çok başarılı,emeğinize sağlık.Sevgiler…

  18. Filiz says:

    >bu tepsi de peçete dekupaj uyguladım, bu peçeteyi bir arkadaşım göndermişti, ama tepe home da çok benzeri var zaten siz orda tepsisinide görmüşsünüz🙂 sevgiler…

  19. >Vernik sürsende yapabilirsin tekrar vernik atarsın Sevgiler..

Leave a Reply

