>Gel bak, meyve suyu şişeleri nasıl olmuş?

>

Bizim evde biriktirmekle baş çıkamadığımız aroma meyve suyunun şişeleri bunlar, uzun zamandır atıyordum, ama şimdiki halleri çok hoşum gitti, artık atmamaya karar verdim. Önce güzelce yıkadım, kapatıcı boya 5 kat boyadım, sonra hamura yapıştırdığım resimleri üzerlerine yapıştırdım.(resimleri eşim kesti🙂 tamamen kuruyunca 5 kat sprey vernik attım ve işte bu hale geldiler.

Bu minik merdaneyi beyzam için aldım tahtakale’den şişeleri yaparken onunda merdanesini süslememi istedi, kızım her yerini kendi elleriyle kırmızıya boyadı, ben hiç ellemedim, sonra resimleri yapıştırdık, ve 5 kat sprey vernik attık.
This entry was posted in beyaz gül, cam boyama, filiz kenar, hamur kabartma, meyve suyu şişesi. Bookmark the permalink.

21 Responses to >Gel bak, meyve suyu şişeleri nasıl olmuş?

  1. fidoş says:

    >süper olmuşlar:))))hele kırmızının üzerindeki resimlere bayıldıminternettense eğer bana mailler misiniz yada blogda herkesle paylaşmak ister misiniz?şimdiden teşekkürler

  2. Deli Anne says:

    >çok güzel olmuş Filizim.. aşama aşama anlatsana bir ara.. ben hiçbirşey anlamıyorum nasıl yapıldığı konusunda felan.. yalnız sizin evde boyanmadık şey kalmayacak bu gidişle..

  3. Filiz says:

    >fidoş; mail adresini verirsen tabiki mail atarım.Müminecim, canım bir dahaki sefere daha fazla anlatmaya çalışırım, kızma :))) fotoğraflarla mı anlatayım? öyle zor olur ama denerim :)) valla haklısın neye baksam boyanır mı diye bakıyorum :)))

  4. Deli Anne says:

    >o malzemeler nedir bilemedim mesela.. resimler nerden, alttaki astar hangi boyadır gibi.. onları merak ettim..

  5. Filiz says:

    >bacım sen uyumazmısın:)))son postunu gece 2:00' de yazmışsın, sabahım köründede bana yorum yazıyorsun :))) selim'in ateşimi var yoksa😦

  6. İkiz Annesi says:

    >Harika görünüyor şişelerde merdane de.Ben beceremiyorum çok isterdim yapabilmeyi ama Deli Annem gibi bilmiyorum maalesef:)

  7. mamila says:

    >Çok güzel olmuş ellerinize sağlık,bayıldım .sevgiler.

  8. >sürahine bayıldım mükemmel……..meyve suyu şişelerinden beyazı güzel olmuş ama kurdalesini bence dikişli yapmalısın kırmızısını çok beğenmedim(ben bu kadarınıda yapamam sadece eleştiriyorum)sabunların bir harika tabağıyla süperrr…çerçevende çok güzel olmuş beyzayla tabiii🙂 aklımda ençok kalansa sürahin oldu maşallah diyimde kırılırsa benden bilme :)oklavanın rengi bence koyu olmuş birde çiçeklerle bence daha güzel olurdu.ellerine sağlık

  9. hobivakti says:

    >Merhaba,Tarafımdan mimlendin. :)http://hobivakti.blogspot.com/2011/01/mimlendim-mimliyorum.htmlBloğuna geniş bir zamanımda tekrar uğrayacağım.

  10. hobivakti says:

    >Woooww harika olmuş, hepinizinde eline sağlık.🙂

  11. Filiz says:

    >ikiz annesi; bende yeni yeni öğreniyorum, öğrendiklerimi sizlerle paylaşıyorum, elimden geldikçe anlatmaya çalışırım beraber öğreniriz🙂

  12. Filiz says:

    >mamila, çok teşekkür ederim, çok naziksin🙂 Bitanem merve; sevimcim sürahim kırılsın senin canın sağolsun🙂 oklavama koyu renk demişsin, hiçde değil bi keree :))) şaka şaka ben rengini çok beğendim ama tam istediğim gibi tam cakma oldu :)) bende beyaz şişeyi çok beğendim hatta şimdi bir tane daha yapıyorum🙂

  13. Filiz says:

    >Hobi vakti canım, hemen uğruyorum bloguna, çok teşekkür ederim öpüyorum seni…

  14. >Blogunu gezdim, çok güzel şeyler yapmışsın. Özellikle sürahiyi çok beğendim. Eline sağlık.Fidoş'umun da dediği gibi bu şişelerde kullandığın küçük resimler çok güzelmiş. Bazıları sanırım bende var ama net değil. Paylaşırsan çok seviniriz değil mi Fidoş'cum?Bu headerı bir yerden hatırlıyorum:)

  15. Filiz says:

    >Marifetli perim; çok teşekkür ederim, fidoş'a resimleri gönderdim, sen istersen hepsini gönderirim🙂 hem senden öğrendim hemde sana resim borcum var🙂 ben bu resimleri 2 tane 3 tane olarak tek tek buldum, eşim photoshopta hepsini bir kağıda sığdırdı🙂 böylece çok kullanışlı oldu, ilk postum şişedeki resimler olucak, headeri? nerden hatırlıyorsun?

  16. >Aşkolsun Filiz'cim, borç olur mu hiç… Ben paylaşmaktan zevk alıyorum. Herkes yapsın, öğrensin istiyorum. Hatta yaptıkları işlerden para kazananlar adına da çok seviniyorum. Biraz da imreniyorum doğrusu. Resimleri gönderirsen çok mutlu olurum. Bu işle uğraşınca, insan elinde olmadan açgözlü olabiliyor:)Bu header ı kısa bir süre ben de kullanmıştım. Fakat ben hediye eden blogun adını emeğe saygımdan kaldırmadım. Onbinden fazla takipçisi var. Ve biri çıkıp birşey derse diye düşündüm. Keşke sen de silmeseydin… Kızma olur mu? Seninle yaşıt sayılırız, benimki arkadaşça bir öneri sadece.Sevgiler.

  17. Filiz says:

    >canım benim şak yaptım, elbette olmaz, bende paylaşırım, seve seve, ya bende çok resim var belki 3 bin tane ama genelde küçükler yüksek çözünürlüklü resimler daha az olanları hep wallcoo an aldım, ben elimdekilerden ara ara paylaşıcam, senin sayfanda görmedim, evet takipçisi çok olan bir sayfadan aldım,aslında doğru düşünmüşsün, kızmak mı? :))) kızmam öyle kolay kolay sağol canım ben değişikliği seviyorum güzel bir resim bulunca değiştiririm sn doğru söylüyorsun🙂

  18. GüZeLCe says:

    >çok cici olmuş şişeler bayıldım renkli herşeyi severm ben zaten ellerinize sağlık…

  19. OZLEM ANNE says:

    >aaaaaaaaaaaa bende basta bu blogu izlemeye aldigim halde bunlarin hicbiri bana ulasmadi :(((( neden acaba .. simdi baktimda herbiri birbirinden guzel olmus filizcim, ellerinize saglik … sabunlardan tutta.. kavonuzlara kadar hepsi muhtesem.. insallah cok satarsin ..

  20. Marta says:

    >Unos trabajos preciosos.Gracias por la visita.Besitos desde España

  21. fidoş says:

    >ne olursun kusura bakma:))))kırmızı şişe üzerindeki resimleri bana maillemiştin,ama nasıl olduysa silinmiştekrar yollayabilirsen çok sevinirimfatmafidanbasaran@hotmail.comçok teşekkürler:)))))

Leave a Reply

