>cam sürahimin, muhteşem dönüşümü

>

Ne yapsam ne yapsam diye dolanırken evin içinde birden aklıma kim bilir ne zamandır, mutfak dolabımın kuytu köşelerinde duran cam sürahim geldi. Cam sürahi aklıma geldide şimdide bunun üstüne ne yapsam diye düşünmeye başladım, bir kaç saat bilgisayarın başında oturup, en sonunda karar veremediğim için hadi bu olsun bari dedim ve yaptım. İşte ortaya çıkan ve yenilenen cam sürahim.

This entry was posted in beyaz gül, filiz kenar, hamur kabartma, havlu dekupaj, home, porselen, sürahi. Bookmark the permalink.

10 Responses to >cam sürahimin, muhteşem dönüşümü

  1. sezobigo says:

    >güzel yapmışsınız .bişey sormak istiyorum beyaz boya ne boyası cam boyasımı yoksa bildiğimiz akrilik boyamı bilgilendirirsen sevinirim

  2. Filiz says:

    >sezobigo; beyaz boya, kaygan yüzeyler için kapatıcı bir boya, diğer boyalar cam gibi yüzeyleri kapatmıyor, sevgiler..

  3. fidoş says:

    >çok süper bir fikir,tebrikler:))))))

  4. Filiz says:

    >fidoş; çok teşekkür ederim beğendiğine sevindim🙂

  5. hobivakti says:

    >Biri Filizi durdursun. :)Bir kaç gündür, bloglara pek uğrayamadım. Hastalıklarla uğraşıyoruz. Sen bu arada baya bişey yapmış ve eklemişsin bloğuna. :)Tebrikler, sonuçlar harika.

  6. Filiz says:

    >Hobi vakti; canım geçmiş olsun, yokluğunu fark ettim, inşallah düzelmişsinizdir😦 birşeyler yapmaya çalıştım🙂

  7. Anonymous says:

    >bu dekopaj resmını bizimle paylaşabilirmisiniz. çok hoş durmuş

  8. Filiz says:

    >adsız, tabiki paylaşırım, ama mail adresinizi verirseniz, bloga ekleyemiyorum, çünkü kotam doluyor😦 birde lütfen adınızı ve soyadınızı yazarmısın sevgiler…

  9. >Resimler için çok teşekkür ederim. Blogum henüz açık değil o yüzden ulaşılamıyor maalesef. Çalışmalarınızın hepsi ayrı bir güzel. Cam sürahi yi kesinlikle deneyeceğim çok şık ve romantik olmuş.

  10. Şehnaz says:

    >gerçekten muhteşem olmuş..yaptığınız herşey mükemmel..ellerinize sağlık..

Leave a Reply

