>sabun sabunluksuz olmaz

>

sabunu yaptım ama buna birde sabunluk yapmak lazım dedim, evde kullanmadığım cam fincan takımım vardı, birden dank ettim tabaklarını kullanabilirim diye düşündüm, düşünmekle kalmadım kalktım hemen yaptım.
bu tekniğide ilk kez uyguladım camın arkasından çalıştım evde dekupaj tutkalım olmadığı için kumaş tutkalı ile çalıştım, olmadı mı, oldu ama bence dekupaj tutkalıyla olsaydı daha iyi olurdu, en kısa zamanda eminönüne gitmem lazım🙂

This entry was posted in beyaz gül, filiz kenar, havlu sabun takım, sabun, sabun dekupaj, sabunluk. Bookmark the permalink.

4 Responses to >sabun sabunluksuz olmaz

  1. sezobigo says:

    >çok da güzel olmuş ellerinize sağlık

  2. >sezobigo; çok teşekkür ederim🙂

  3. hobivakti says:

    >Harika olmuş, hızına yetişilmiyor maaşallah. :)Bu peçeteden bendede var (1 adet) :)(:

  4. Filiz says:

    >hobivakti; burdaki sonuçtan çok memnun kalmadım açıkçası🙂

Leave a Reply

