>Sabun havlusuz olmaz.

>

Sabundan sonra, havluda yaptım, fotoğraflar ayrı ayrı zamanlarda çekildiği için biraz farklı göründüler, ama doğrusu ben çıkan sonuçtan memnunum çünkü bunlar ilk denemeler, havlum hazırlandı ama ütülenmesi için perşembe gününü beklemesi gerekiyor, bakalım bu havlu ve sabun kime kısmet olucak.

This entry was posted in beyaz gül, havlu dekupaj, hobi, hvlu sabun takım, sabun dekupaj. Bookmark the permalink.

13 Responses to >Sabun havlusuz olmaz.

  1. hobivakti says:

    >Harikasın! Başka ne diyebilirim ki. :))Pekii, havluya kumaş için olan peçete tutkalımı kullandın?Ellerine, emeğine sağlık.🙂

  2. hobivakti says:

    >Bak birde ne diyeceğim.Diğer bloğuna eklediğin çalışmalarını, burayada ekle bence. Burası hobi bloğun ya, buradada bulunsun.🙂

  3. >canım snden aldığım moralle gidiyorum bakalım :)) havluya tekstil tutkalı kullandım, kumaşı kumaşa yapıştıran tutkal, beğenmene çok sevindim.Evet ama bunu nasıl yapıcam, bilemiyorum tekrar yayınlamam gerekecek sanırım🙂

  4. hobivakti says:

    >Evet, yeniden yayınla. :)Birde bloğumda birisi sormuş tekstil tutkalını nereden alabilirim diye. Onuda yönlendireyim, nereden almıştın? Ben hiç tekstil tutkalı almadım.

  5. >canım biliyorsun ben istanbuldayım, eminönün'de büyük şişeci han var orda bir tuhafiyeden aldım ama her tuhafiyede bulamazlar, birde bazıbüyük hobi marketlerde var, yine eminönün'de tahtakale hobi var ordada olması lazım sağol canım öpüyorum.

  6. sezobigo says:

    >elinize sağlık güzel yapmışsınız hem de ilk seferde.bu arada bloğun adı beyaz gül demişsiniz ama isim olarak beyazkenar gözüküyor:) takipteyim kolay gelsin

  7. >sezobigo; evet malesef beyazgül başkası tarafından kullanılıyor bu yüzden kızımın tam adını yazmıştım, şimdi değiştirdim beyza gul yaptım, anlamı beyaz gül demek :)teşekkür ederim her zaman burda olduğunuzu bilmek isterim sevgiler..

  8. Gulos says:

    >Tebrikler.Sayfa tasarımı ve yaptıklarına bayıldım.Ellerine sağlık.Sevgilerimle.

  9. meralhobiart says:

    >Merhabalar havlu ve sabun çok güzel ve şık olmuş ellerinize sağlık.

  10. Deli Anne says:

    >a,a,a noluyor yahu.. ben seni keçede bırakmıştım senin tümden sanatçı olmaya yaklaşmışsın.. ama daha keçe alamayanalr var ayıptır, günahtır:)

  11. >Hacercim çok sağol,beğenmen çok sevindim, süper moral veriyorsun🙂

  12. >meralhobiart, öncelikle hoşgeldiniz, beğenmene çok sevindim iadeyi ziyaret yapıcam sevgiler…

  13. >Delim benim, müminecim canım evet bir ara keçelere baya dalmıştım :)) şimdi bunlara terfi ettim, ahşap boyama gibi bir kaç şey daha yapmak istiyorum. Bacım sende çok ağırdan alıyorsun gel bir gün buluşalım eminönünün altını üstüne getirelim, çoçukları bir gün babaya emanet et, öpüyorum canım

Leave a Reply

