>Yaptıklarımla burdayım

>

İlk denemem bu kavanoz benim uzun zamandır yapmak istiyordum, ama cesarette edemiyordum, olmazsa en fazla kaldırır atardım ama boyası hamuru, tutkalı derken bir dünya masraf çıkıyor onlarıda kaldırıp atamıyor insan🙂 geçen gün eminönüne gittim, Tahtakale hobi var hemen mısır çarşısının kapısından çıkınca 50 metre yukarıda sabuncu han var alt katında, bende ilk kez gördüm bu dükkanı, insanın işi olmayınca nerde ne var bilmiyor tabi🙂 neyse efendim aldık malzemeleri, bir tanede bir kaç tanede peçete aldım tanesini 50 kuruştan satıyorlar, kavanozda kullandığım peçete çok hoşuma gitti, hemen ozalitçiye gidip renkli fotokopisini aldım, akşamda kızımla beraber başladık boyamaya, bir gözüm muhteşem yüzyıl’da, bir gözüm kavanozda bitirdim sonunda eee, nasıl olmuş söyleyin bakalım siz beğendiniz mi?

Bunlarda peçete yapıştırdığım sabunlarım, çok cici oldular. Yanına birde havlu ne güzel hediye olurlar.
Bundan sonra kendi yaptığım çalışmaları burda yayınlamak istiyorum, diğer sayfayı kızım için açmıştım öyle de kalmalı, bu güzel şeyleride yapıp paylaşmayı seviyorum o zaman burasıda bunlar için olsun dedim. İnşallah daha güzel paylaşımlarda buluşuruz
This entry was posted in beyaz gül, cam kavanoz boyama, sabun dekupaj. Bookmark the permalink.

5 Responses to >Yaptıklarımla burdayım

  1. hobivakti says:

    >Harika olmuş, ellerine sağlık. :)Sabundaki yazıları sildin mi? Ne yaptın? Zımparaladın mı?Gayet başarılısın.🙂

  2. >hobi vakti; evde zımparam yoktu, bende bıcakla hafif hafif rendeledim🙂 ama bir dahaki sefere zımpara yapıcam🙂 beğendiğine sevindim teşekkürler🙂

  3. >tek kelime ile mükemmmel.en yakın zamanda misfirliğe bekliyorum :))sayfa içinde çok iyi yapmışsın ne diyim aynen devam🙂

  4. OZLEM ANNE says:

    >Filizcim harikasin, kavonoz guzel olmus, fakat ben en cok gullu sabunlara bayildim, cok hos duruyorlar, insan elini yikamaya kiyamayacak :)) optuk xx

  5. >özlemcim, sabunları bende çok beğeniyorum, senin beğenmenede çok sevindim, bunların altı içinde birşeyler düşünüyorum, aynı desenden sabun koyma kaplar olsun dimi🙂

Leave a Reply

