>Arkadaşlarıma hediyem olsun,dekupaj resimleri

>

Bu üsteki resimler tek tek bulduğum resimlerdi, hepsini ayrı ayrı çıktı alamazdım, eşim sağolsun hepsinden birkaç tane yapıp bir sayfada topladı tek seferde bir çok resim alabiliyorsunuz bir önceki posttaki şişelerde kullandığım resimlerde burda, eğer bu resimlerle bir şeyler yaparsanız lütfen paylaşın banada fikir olsun hepinize sevgiler…
This entry was posted in dekupaj resimleri. Bookmark the permalink.

22 Responses to >Arkadaşlarıma hediyem olsun,dekupaj resimleri

  1. kAnAviÇecİ says:

    >ellerinize sağlık.çalışmalarınızın hepsi birbirinden harika gerçekten bayıldım…

  2. sezobigo says:

    >teşekkürler eminim çok işime yarayacak.zaten yaptığımda da blog da yayınlarımiyi geceler

  3. Deli Anne says:

    >Eşinin maşallahı var Filizim ne iyi adammış.. dememiş ki hatun bırak bu işleri, bir el de o atmış.. :)

  4. meralhobiart says:

    >Paylaşım için teşekkürler beyaz gül çok güzeller.

  5. Gulos says:

    >Teşekkür ederim filizcim.Bizim için de kaynak oldu.Sevgilerimle.

  6. fidoş says:

    >2.ye özellikle bayıldımnerden alıntı,linkini verebilir misiniz?teşekkürler

  7. hobivakti says:

    >ooo bunlar harika, teşekkürler. :)

  8. hobivakti says:

    >Resimlerden birini şimdilik burada kullandım. :)))http://hobivakti.blogspot.com/2011/01/yine-mimlendim.html

  9. >Merhabalar,Bloğmuzu izlemeye almışsınız nede iyi etmişsinizki bende sizin bir birinden güzel üretimlerinizi görme şansı yakaladım.Emeklerinize sağlık.Ayrıca bu güzel dekupaj paylaşımınız içinde çok teşekkürler.Hemen kaydettim :) Sevgilerimle SLN

  10. Filiz says:

    >Kanaviçeci; çok teşekkür edeim ben daha yeniyim, ilerki zamanlarda inşallah daha iyilerini paylaşırım, çok teşekkür ederim.Sezobigo; işnize yaramasına çok sevindim, merakla beklicem, bana da fikir olur :)Muminecim, deli annem; aslında dantel örgü gibi şeylere kızar, ama nedense bu işleri o da çok sevdi, şimdi bana dekupaj makinası alıcak inşallah :))

  11. Filiz says:

    >meralhobiart, umarım işinize yarar, beğendiğinize çok sevindim.Güloş; hacercim, sendende bekliyorum, inşallah işine yarar.Fidoş; canım en bunları picasa'da hesabı olan yabancı kullanıcılardan çalıyorum :)))) bir ara bir tane link vericem, siz ordan diğer kullanıcılara ve binlerce resme ulaşabilirsiniz:))hobi vakti; canım hemen kullanmışsın bile çok güzel olmuş :))Beyaz kelebek, isminiz selin galiba, bende çok sevindim bana geri dönmenize hoşgeldiniz, beğenmenize çok sevindim ama benimkiler daha acemice denemeler, inşallah ilerde daha iyileri olur :)

  12. >filizcim bu sayfada verdiğin lavantalar tepsine çok güzel olur diye düşünüyorum ne dersin?

  13. hobivakti says:

    >Merhaba :))Kabul edersen bloğumda ödülün var. :)http://hobivakti.blogspot.com/2011/01/odulum.html

  14. NESTUG says:

    >bloguma hoş geldin ,iyiki geldin.Yaptığın işler çok güzel,dekupajlarda çok güzel bir kaçını kopyaladım.İzlemedeyim sevgiler nestug

  15. balpare says:

    >canım benim kurdele hobi malzemeleri satan yerlerde olur.iğne iplik dergisinin arkasında ist.daki tuhafiyelerin filan reklamları var eminönünde de bulabilirsin ya da bakırköyde filan..

  16. Filiz says:

    >nestug sende, bloguma hoşgeldin, beğenmene çok sevindim, bende öyle .)Balpare; ilgilendiğin için çok teşekkür ederim, eminöüne bir ara ugrar bakarım artık :)

  17. >canım,paylaşımın için teşekkürler.yaptıklarını çok beğendim,ellerine sağlık.sevgiler

  18. >Ben bunları az kalsın gözden kaçırıyormuşum :) Çok güzel resimler. Bir arada olması da büyük kolaylık. Teşekkürler Filiz'cim.

  19. >Filiz'cim müjde:) geçenlerde bana Eva kağıtlarını sormuştun ya hani. Cumartesi günü Bauhaus'da gördüm bu kağıtlardan. İçerenköy şubesinde.

  20. OZLEM ANNE says:

    >noldu bilmiyorum ama silip tekrardan girdim simdi izlemeye , simdi hepsi gozukuyor :) inanilmazsiniz ailecek xxx

  21. Filiz says:

    >çok enteresan neden sende görünmedi acaba? neyse sonuçta düzelmiş :) sorma özlemcim bir hamaratlık br hamaratlık sorma :)))

  22. Anonymous says:

    >Merhaba; ben pasajdan eczful:)Hani şu şişelerle kavanozu alan:)Yukarıdaki dekupaj resimlerini mutlak renkli forokopiden çıkartmak gerekiyor herhalde ancak benim ki normal fotokopi makinesi.İnternette de bayağı bir dolaştım böylesine güzel dekupaj kağıtlarını bulabilmek için.Ama yok.Bu arada bu hamur kabartma tekniği peçete ile de yapılabilir mi?Birkaç güzel peçete buldum.Sanırım; ben de bu tekniği deneyeceğim.Hamur siparişimi verdim bile:))Kocaman sevgiler size!mail adresim;fulya123aka@hotmail.com

Leave a Reply

